Friday 18 February 2011

; Main Buaian

The best memory in my life! hehe Time ni mama kite buat open house, raya kot. Tapi, tak ada satu pun gambar dalam rumah sebab gambar-gambar dekat atas pun Iznor curi-curi tangkap. Dasar mamarazzi kau! Anyway, tercapai hasrat gua nak main buaian bersama orang yang tercinta. Serious! Dulu-dulu selalu tengok kat cerita apa tah yang princess suara sedap nyanyi kat buaian ni, then her prine charming came then diaorang happily together dekat buaian tu. Hahah ada ke cerita tu wey? Entahlah XD

Truly, awak dah buat saya rasa saya perempuan yang paling bahagia dalam dunia ni! Terima kasih bersusah-payah tolong buaikan saya eventhough awak merungut yang saya ni berat T.T Jangan malu-malu dengan family saya lagi okay? Sampai makan laksa pun tersedak-sedak! Apa kes? HAHA

"Every touch reminds my heart just how much I love you."

No comments:

Post a Comment